Já a sacharidové vlny – týden první

Přesně před týdnem jsem najel na sacharidové vlny. Podrobnější článek o této „dietě“ i se vzorovými jídelníčky si přečtěte třeba na ronnie.cz nebo na vyzivovi-poradci.cz

Princip je jednoduchý. Pro ochranu svalové hmoty denně sníte ve stravě aspoň dvojnásobek své váhy bílkovin v gramech. Třeba u mě je to 90kgx2 = aspoň 180g bílkovin denně.

Zkuste omezit příjem tuků a příjem sacharidů během týdne vypadá následovně:

1. den – téměř žádné sacharidy (rovnou nulu nikdy nedáte, protože nějaký ten sacharid je snad ve všem)
2. den – 50 g
3. den – 100 g
4. den – 150 g
5. den – 200 g
6. den – 250 g
7. den – 300 g

A po týdnu najedete zase na začátek a pořád dokola. Pro kontrolu, kolik toho už v máte v sobě vřele doporučuji aplikaci kaloricketabulky.cz, kde si svůj jídelníček můžete naplánovat i na několik dní dopředu, ale hlavně, kde vidíte, kolik vám čeho zbývá.

Já mám za sebou týden a rozdíl vypadá tak, že po nemoci a čajíčkování s medem jsem 28.listopadu ráno na váze viděl cifru 91 kg. Dnes, tedy po jedné vlně, váha ukazovala po probuzení 87,1 kg. Po dvou týdnech nečinnosti jdu dneska zase protáhnout tělo do fitka a začínám druhou vlnu. Tedy po včerejších 300g dneska „nula.“ Jsem zvědav, jak se ty dva týdny projeví příští pondělí, kdy se jdu převážit k Simoně.

Jak vypadal můj poslední týden jsem vám nahodil do tohoto obrázku. Bohužel jsem nepřišel na to, jak na kalorických tabulkách nastavit příjmy jednotlivých složek podle jednotlivých vln, takže neřešte to, že jsem to někde přepálil, či nedohnal, ale koukejte na gramy. Jak říkám. Minimum tuků, aspoň 180g bílkovin denně a hlídat sacharidy, což se celkem dařilo 27g (protože i ve sklence odtučněného mléka máte 13g sacharidů) :-), 55g, 108g, 153g, 180g, 248g, 284g.

Stačí chtít a dokážeme všechno na světě. A já tyvoe chci. Chci moc.

sacharidove_vlny


 

Komentáře

Komentáře

Prosinec 5th, 2016 by
Inline
Inline